“Another word for creativity is courage”

19/09/2008

Ahoy Mates…

Filed under: Uncategorized — jasinjuice @ 10:01

Today it’s Talk Like a Pirate Day. I love pirates (only t’ one in movies, not t’ real ones!) There be even a English-to-Pirate translator in English. But you have t’ add t’ accent. On this day, as you can read in t’ name, you can talk “pirate” all day. Also you can dress up and even join in meetin’s, parties and so on! Isn’t that fun! More info
There is even a official website

Okay… It’s a bit nerdy, I admit it.. But hey, let a girl be a nerd once in a while!

Vandaag is het Talk Like A Pirate Day. (Praat-als-een-piraat-dag). Ik vind Piraten echt zoo leuk! (Alleen die in films, echte wil ik waarschijnlijk niet tegen komen!). Er is zelfs een Engels-Piraten vertaalmachine online te vinden. Helaas ben ik hem nog niet in het Nederlands tegen gekomen. Het is de bedoeling dat je op deze dag, de hele dag Piratenkreten uitroept. Ahoy, Arrrr, Mate, Shiver me Timbers (enzovoorts!) uitroept met een echt piraten accent. Er zijn ook mensen die feestjes organiseren waar je, uiteraard verkleed, de hele avond piratenstreken uit kan halen!

Voor meer informatie een Nederlandse Website van Captain Boulder.

Oké… Ik geef het toe het is inderdaad een beetje vreemd. Maar sommige mensen houden toch ook van Rivella of niet dan?

3 reacties »

  1. oooo, ik vind jouw leuk…
    Ik hou van piraten, wil zelfs wel met jack sparrow trouwen, hahaha

    enne ik ben 29 jaar, valt het mee of tegen ???

    Reactie door jackie — 19/09/2008 @ 17:57 | Beantwoorden

  2. Ahoy ye scurvy dogs!

    Ik zie dat hier ook aandacht wordt besteed aan deze fantastische feestdag 🙂 Ik hoop dat je hem goed gevierd hebt.

    Vaar voorzichtig,

    Captain Boulder
    http://www.talklikeapirateday.nl

    Reactie door Captain Boulder — 20/09/2008 @ 20:31 | Beantwoorden

  3. Oooh, geweldig joh!
    Hi, hi, zelf spreek ik geen woord Piraats, maar het klinkt beslist als een super leuke dag!!
    Enne….veel plezier (hoe zeg je dat op z’n Piraats 😉

    Reactie door Je@net. — 21/09/2008 @ 14:09 | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

