“Another word for creativity is courage”

08/10/2008

~News-Flash~

Filed under: Uncategorized — jasinjuice @ 16:32

Het koophuisje gaat niet door 😦

Afgelopen vrijdag hebben we een bod uitgebracht op het huisje, maar de eigenaren willen helaas niet meer zakken met de prijs dan € 2500 euro. En tja, dat hadden wij er niet voor over, helaas..

Verder heeft vriendjelief M. verklapt waar die mij mee naar toe wilde nemen. (Niet geheel verklapt, dus hij gaat de verrassing later doorzetten! :D) Hij wilde me meenemen op een ver tripje aankomend voorjaar naar de zon! Helaas gaat dat, om budgetaire redenen, niet door. We hebben namelijk besloten toch mee te gaan op wintersport (een groep van 10 personen) van 17 tot en met 24 januari! Vorig jaar heb ik me, op de après-ski na, niet geheel op mijn gemak gevoeld daar boven in de bergen. Maar ik ga samen met wat nieuwelingen weer beginnen in een beginnersklasje, gewoon beginnen met een schone lei en hardstikke mijn best doen! 🙂

Vanavond laat ik een Sneakje zien (klinkt zo hip, dus ik dacht laat ik dat ook eens doen) van een kaartje die gemaakt hebt (mag ik nog niet laten zien..) En ik heb nog twee LO’s liggen die nodig op de foto moeten!

Nu snel afronden hier op m’n werk (het overschot aan werk, gewoon weer terug de kast in :D), Chinees halen voor Paps en ik, blog up-daten en vanavond Het Blok kijken! Mijn favoriete programma van het moment! 😀

Fijne avond allemaal!

2 reacties »

  1. Hè wat jammer van dat huisje!
    Je moet maar zo denken, dan komt er vast iets mooiers op mn pad!

    Wij zijn ook al twee jaar bezig met het kopen/zoeken van een nieuw huis, maar het is ons ook uiteindelijk gelukt en hebben vandaag het koopcontract getekent.
    Dus bij jullie gaat het ook vast lukken!
    Heb geduld…

    liefs,
    Larissa

    Reactie door Larissa — 10/10/2008 @ 14:09 | Beantwoorden

  2. ooh wat balen dat het huisje niet doorgaat! Jullie zullen in de toekomst vast nog een ander droomhuis vinden!

    Reactie door iris — 13/10/2008 @ 09:40 | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

