“Another word for creativity is courage”

27/10/2008

Our Lazy weekend

Filed under: Uncategorized — jasinjuice @ 12:27

Weet je wat ik afgelopn weekend heb gedaan?
NIETS!

Helemaal niets betekend eigenlijk; met mijn nieuwe trainingsbroek (ja, die gaat binnenkort echt in gebruik waar die voor gemaakt is: sporten) op de bank hangen en samen met vriendjelief M. op de bank hangen en een Prison Break marathon houden! Héérlijk; zulke weekenden moet je echt eens inplannen! Daar raak je nog eens uitgerust van 😀

En bijkomend voordeel; mijn vriendje is gewoon de look-a-like van Wentworth Miller (Michael Scofield in de serie!) Kijk maar:
Michael ScofieldMark

En?? Met een beetje fantasie precies het zelfde hè?
Hà! Dat heb ik even goed voor elkaar! 🙂

Verder zijn we het eens geworden over één lamp.. (tja.. wij zijn samen héél eigenwijs :-D)
Namelijk deze:

 Lamp

Retro hè? Hij is een beetje aan de dure kant, maar bij het bedrijf waar we de meubels hebben gekocht krijgen we nog een waardebon; en die kunnen we daar mooi voor gebruiken.

Nou dat was weer even een updatetje.. Helaas niets op het creatieve vak.. Heb een zware dip ivm het verhuisfiasco (mag ik dat even zo noemen?) We hebben nog geen datum en daar ben ik zwaar geïrriteerd over; maar goed; vanavond ga ik weer eventjes langs en dan hoop ik toch echt een datum te horen!

8 reacties »

  1. Heerlijk met trainingsbroek op de bank hangen..

    Enne vriendje is leuk hoor, hihi
    Heb je zeker goed gedaan !!!

    Lamp is gaahaaf, zo eentje heeft mijn zusje ook…

    Hey, ff brutaal waar woon je eigenlijk

    Reactie door jackie — 28/10/2008 @ 10:24 | Beantwoorden

  2. ooh heerlijk zo’n weekend. Tja een probleem met zo’n uk in huis lukt dat niet meer zo! Tenzij hij een dagje gaat logeren 😉

    Gave lamp! Super!

    Enne vriendje lijkt idd wel een beetje om Wentworth (ooh smelt…)

    Reactie door iris — 29/10/2008 @ 00:08 | Beantwoorden

  3. Ahhh arme jij, zonde van al de strijkkralen!!
    Enne goed idee voor het voorjaar!! I’m in!

    Die lamp is trouwens super mooi, zoiets willen wij ook als we eindelijk een huisje hebben! Ik hoop dat jullie snel een datum krijgen!

    Liefs!

    Reactie door MandyF — 30/10/2008 @ 21:25 | Beantwoorden

  4. Oh en ik verkoop het inderdaad.
    Maar ik maak het liever op aanvraag zodat ik het in gewenste kleuren kan maken.. En ik zit niet met allemaal projectjes thuis waar ik helemaal geen plaats voor heb om op te bergen 🙂

    Reactie door MandyF — 30/10/2008 @ 22:47 | Beantwoorden

  5. Ooooh, ik ben gek op dat soort zondagen (en maandagen, dinsdagen, woensdagen…. 😉
    En die lamp is super cool! Goede keus hoor!!

    Reactie door Je@net. — 02/11/2008 @ 16:48 | Beantwoorden

  6. He Jose,

    vette lamp joh, ik heb daar ook al naar gekeken maar is idd erg duur.

    Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten op mijn blog. Make a card monday ken ik idd wel, ik gebruik de technieken idd ook meestal voor mijn scrapwerk en niet mijn kaarten.

    Misschien tot later, groetjes Kim

    Reactie door Kim — 04/11/2008 @ 16:09 | Beantwoorden

  7. Hai, mijn zus(van stukje bij beetje, Francine) belde me en zei; ik weet een leuke originele naam voor je blog, windenboom. Nou dat werd m maar de meeste mensen vinden het maar een rare naam hahahha, ze kunnen het daarom wel goed onthouden. Je hebt een leuke site en een leuke vriend!! Ik snap zeker waarom je daar mee op de bank wilt blijven zitten!! Ik kom nog wel eens aan waaien op je site, oh ja, mooie lamp!!

    Reactie door Marleen — 06/11/2008 @ 13:44 | Beantwoorden

  8. Zalig hé zo’n weekendje nietsdoen. Bij ons staat overmorgen (zondag) zo’n dagje ingepland. Samen wat films kijken, scrappen (ikke) en op de playstation 3 spelen (Eric).
    groetjes Isolde

    Reactie door Isolde — 07/11/2008 @ 19:28 | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

