“Another word for creativity is courage”

09/11/2008

Samenwonen!

Filed under: Uncategorized — jasinjuice @ 22:14

Oh jee, nu gaat het toch echt gebeuren!
1 december krijgen we de sleutel en de verhuizing staat gepland op 13 december!

Vind het enorm spannend en ben op van de zenuwen. (Helaas ben ik zo; gevoelig, zenuwachtig en maak me, meestal onnodig, zorgen…) Eigenlijk wil ik blij zijn als het achter de rug is, maar de “ervaring” van het verhuizen en het weggaan van mijn ouderlijke huis (slik..) wil ik ook bewust mee maken! (niet zoals mijn eerste grote reis, waarvan ik de helft van de tijd in een roes heb geleefd (Ja, ik meen het echt!) haha!).

Gisteren, voor het eerst sinds vrij lange tijd weer geshopt bij scrappoint in Apeldoorn! Enorm leuke dingen voor onze citytrip naar London! (jaa! 27 tot en met 30 december zit ik met mijn verwende kontje in the City!) Het boekje wilde ik vanmiddag/vanavond maken maar helaas kreeg ik een migraine aanval (lees 4 achter elkaar, binnen 3 uur.. Oei, dat doet mijn lichaam geen goed.. ben nu ook helemaal kapot en ga zo ook echt met hangende pootjes naar mijn bedje toe. Toch een jammer einde van het weekend!
Maar goed, nog een paar weken hard werken, een paar dagen vrij voor de verhuizing, weer een paar daagjes werken en dan héérlijk 2 hele weken vrij! Genieten van ons huisje, onze eerste kerst samen en London!

Ach ja, meestal is het leven gewoon goed.. Héél goed!

6 reacties »

  1. oho 1 december is bijna, GO GIRL !!!
    En dan nog de laatste dagen van het jaar met je kont in the city ??? Ben jaloers, hahaha

    Enne scrapweekend ???
    Vertel, ben overal voor in

    Reactie door jackie — 11/11/2008 @ 12:03 | Beantwoorden

  2. He Jose,

    ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat samenwonen echt ontzettend leuk is en vooral ook gezellig!

    Die potjes komen inderdaad van Ikea, bij de keukenafdeling! Leuk en vooral ook lekker goedkoop!

    xx Kim

    Reactie door Kim — 11/11/2008 @ 15:55 | Beantwoorden

  3. Oh meis, dat gaat allemaal vast goed komen hoor!! Wens je in elk geval veel succes met de verhuizing en geniet van je vakantie (bofferd 😉
    Fijn weekend!!

    Reactie door Je@net. — 15/11/2008 @ 16:51 | Beantwoorden

  4. Spannend!!!
    Ik kan niet wachten tot wij eindelijk een huis kunnen kopen dat groter is dan 40 m2 😉
    MET een scrapkamer natuurlijk!

    Succes met het verhuizen enzo!
    Rustig aan, komt vast allemaal wel goed 😀

    Liefs, Mandy

    Reactie door MandyF — 16/11/2008 @ 21:38 | Beantwoorden

  5. Komt echt wel goed hoor. Inmiddels zijn wij 19 jaar getrouwd. Moet wel bekennen dat ik in het begin van ons
    getrouwd zijn heimwee heb gehad naar mn ouderlijk huis.
    Leuke en spannende periode ga je tegemoet. Succes!

    grtjs Marjan

    Reactie door marjan — 18/11/2008 @ 12:44 | Beantwoorden

  6. Hi, veel plezier de komende tijd….geniet ervan, Mika (www.mikascrap.typepad.com)

    Reactie door mikascrap — 18/11/2008 @ 23:38 | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

