“Another word for creativity is courage”

21/11/2008

Always a good thing..

Filed under: Uncategorized — jasinjuice @ 10:07

…to start a new project!

Ja, ja! Ik ben een nieuw project gestart.. (naast het ik-verander-de-layout-van-mijn-blog-twee-keer-per-dag-ding… Ik heb nog niet echt iets leuks ontdekt. Ik vond op internet allerlei leuke lay-outs in halloween, herfst, winter, kerststijl maar dat werkt helaas alleen met blogspot. Dus daar ga ik nog wat op verzinnen. Voor the time being, gebruik ik gewoon deze, misschien dat ik toch nog eens overstap op blogspot!)

Maar ik dwaal af.. Nieuwe Project (met hoofdletters..) is zo ontzettend hip! Helaas nog geen foto’s gemaakt want fototoestel ligt bij vriendjelief thuis.. (zo ontzettend onhandig dat héén en weer gesleep van spullen, na 6 jaar komt me dat toch wel de keel uit!) Aanstaande woensdag komt er een mega update met scrapwerk, verhuiskaartwerk en Nieuw Project-werk! *Wie is er nieuwsgierig?*

Oké kleine hint;

{deze is van sarah, maakt vreselijk leuk werk!}

Jaah! Ik ben aan het borduren geslagen! Hoe hip!

Aankomend weekend staat in het teken van de Nanny spelen, shoppen, een feestje en dan weer (tot en met dinsdag!) de Nanny spelen! Ja je leest het goed. Naast mijn fulltime baan als tiepmiep, ga ik vanavond en van zondagavond tot en met dinsdagavond opassen… Ik heb slechts 3 a4-tjes aan schema’s en telefoonnummers dus dat  moet helemaal goed komen.

Fijn weekend alvast!

7 reacties »

  1. Ik ben nieuwschierig…
    En wow borduren, dat kan ik dus niet hé

    Reactie door jackie — 21/11/2008 @ 10:48 | Beantwoorden

  2. ow check mijn blog

    Reactie door jackie — 21/11/2008 @ 10:48 | Beantwoorden

  3. Ik ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt! Moeten we echt wachten tot woensdag? 😉
    Borduren heb ik al heel lang niet meer gedaan! Vroeger deed ik het weleens met mijn moeder, zaten we naast elkaar te borduren! Ik heb er helaas niet genoeg gedult voor..

    Liefs, Mandy

    Reactie door MandyF — 23/11/2008 @ 18:02 | Beantwoorden

  4. Borduren is echt hip, Mika

    Reactie door mikascrap — 24/11/2008 @ 15:34 | Beantwoorden

  5. Oooh, Ik ben echt benieuwd naar je update met je nieuwe creaties. Hou ons niet te lang in spanning hé.

    Reactie door Isolde — 24/11/2008 @ 19:48 | Beantwoorden

  6. Ben benieuwd hoor! Laat ons maar niet te lang in spanning zitten!

    Reactie door Je@net. — 26/11/2008 @ 20:38 | Beantwoorden

  7. Hoi José, ik vond jouw blog doordat je een berichtje achterliet op mijn blog. Misschien dat je nog eens op mijn blog langs wilt komen? Ik heb namelijk leuk nieuws voor je 🙂 Groetjes en een fijn weekend, Peggy

    Reactie door Peggy Severins — 29/11/2008 @ 12:23 | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

