“Another word for creativity is courage”

11/02/2009

London, Baby!

Filed under: Uncategorized — jasinjuice @ 20:38

edit; Jackie, Isolde bedankt! Dat was idd niet de juiste link!
Dit is hem wel! 😀

Dit is de beloofde update.. (deel 1 🙂 haha!)
Eerst maar eens even ons tripje naar London in december. Van 26 tot en met 30 december waren we in London. We vlogen vanuit We vlogen vanaf vliegveld Weeze (bij Dusseldorf in de buurt) voor slechts 50 euro pp met Ryanair! En ja hoor, we survived! We waren er ontzettend snel en gingen vanaf London Stansted met de trein naar het Centrum… Daar aangekomen met de metro verder richting het hotel. We wisten niet meteen welk metrostation het dichtste bij was dus met koffer en al het hele Holland Park doorgelopen maar daar was dan toch het hotel!

Hoewel het vreselijk koud was deze dagen hebben we vreselijk geluk gehad met het weer! Géén enkel regendruppeltje! Prima dus!
Het was ontzettend leuk en alle toeristen’dingetjes’ hebben we deze dagen bekeken. Hier de foto’s! (nou ja, een paar van de 580 haha! (valt mee hè?))

Voor meer foto’s zie mijn Flickr

Enne.. Borduurprojectje word zachtjes aan weer aan gewerkt! Geduld mensen, geduld! 😀

4 reacties »

  1. lieve schat, kom zo niet op je flickr uit….

    deze foto’s zijn prachtig…
    Londen wil ik ooit ook nog wel eens heen (net als zoveel)

    Enne, ja 12 maart heb er zin in !!!

    Reactie door jackie — 11/02/2009 @ 22:01 | Beantwoorden

  2. Schitterende foto’s. Als ik klik op de link ‘Flickr’ kom ik niet bij de foto’s terecht. Jammer!!

    Reactie door Isolde — 11/02/2009 @ 22:12 | Beantwoorden

  3. Hoi!
    Ik zag je comment op mijn blog… Bedankt voor de tip! Ik zal snel eens gaan kijken! Ik moet ng beginnen met uitstippelen, ben nu wat boekjes aan het lezen maar weet niet goed waar ik moet beginnen (ja, in miami want daar land het vliegtuig haha) maar vind het erg spannend want zo’n reis is voor ons super nieuw! Misschien kan die site mij wel een goed handje helpen!
    Leuk blog heb je trouwens!
    Groetjes Evi

    Reactie door Evi — 13/02/2009 @ 13:37 | Beantwoorden

  4. klinkt als geslaagd jullie trip naar Londen! Gave foto;s Vooral die met die zonnebril. Erg leuk gedaan!
    Wij zitten over 2 weken lekker een weekendje in Engeland! Krijg er zin in als ik jouw fotos zie.
    Enne ik kom ook niet uit bij de rest van je foto;s….

    Reactie door iris — 22/02/2009 @ 21:15 | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

