“Another word for creativity is courage”

03/03/2009

Ja hoor!

Filed under: Uncategorized — jasinjuice @ 11:50

Heb ik weer! Al dagen snak ik naar taco’s! Zo’n makkelijk wereldgerecht van Knorr!
Ideaal; je staat niet lang in de keuken en het smaakt heerlijk!
Dus vanochtend gehakt uit de diepvries gehaald en vertrokken naar het werk.
Tot zo ver; niets aan de hand.

Wat ziet mijn oog op http://www.nu.nl?

Unilever waarschuwt voor Knorr Taco’s
ROTTERDAM – Unilever Benelux roept consumenten op Knorr Taco’s Wereldgerechten niet te nuttigen. Het product bevat mogelijk een te hoge concentratie van een stof die in de verpakkingsindustrie gebruikt wordt.

Dat laat het voedingsmiddelenconcern dinsdag weten in een advertentie in de ochtendkranten.
Mensen die het product gekocht hebben worden uit voorzorg opgeroepen de verpakking met inhoud weg te gooien.

Na het uitknippen en opsturen van de streepjescode op de verpakking krijgen consumenten het aankoopbedrag terug.
Mogelijk bevat het product 4-methyl benzofenon.
© ANP

Wááát!
Teleurgesteld is een groot woord; jammer is het wel.

Vriendje lief mailde al dat ‘ie het wel wilde opeten. Het risico op een voedselvergiftiging is aanwezig (heb ik al eens gehad met schoonmaakmiddel in een pak melk; het resultaat daarvan samenvattend: geen succes) maar hoe groot zou die kans zijn?

Ik houd jullie op de hoogte of ik het gegeten heb.
Mocht er een berichtje in de krant komen dat een 24 jarige man en 23 jarige vrouw uit Laren, Gelderland om het leven zijn gekomen, dan weten jullie hoe het komt! 🙂

2 reacties »

  1. Wahahaha, doe normaal (maar zal de krant extra door kijken, hihi)

    Sja, ik zou het dus NIET eten,
    vriendje wss ook wel…

    En eet smakelijk, wat je dan ook gaat eten..

    Reactie door jackie — 03/03/2009 @ 15:34 | Beantwoorden

  2. Waaahahaha wat een verhaal weer zeg! Hihi, je brengt het weer vol humor!
    Maarre leef je nog? Wij krijgen de krant met nieuws uit Gelderland hier nl niet 😉
    Mijn pak taco’s is trouwens in de kliko beland, nadat mamslief mijn streepjescode had opgestuurd… die had t gelukkig wel op tijd gelezen in de krant.

    Reactie door iris — 10/03/2009 @ 23:46 | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

