“Another word for creativity is courage”

11/03/2009

Ja ik leef nog!

Filed under: Uncategorized — jasinjuice @ 20:23

De Taco’s waren erg lekker hoor! Mark zei al; we hebben het zaterdag gekocht; wat als we het die avond meteen hadden gegeten, dan hadden we ook kans ziek te worden. Stiekem was hij gewoon te lui om iets anders te bedenken om te eten haha!

Het zijn (weer) drukke weken in huize Welmer.. Naast de 40 urige werkweek, die zwaar mijn neus uitkomen, het huishouden, sporten (ja, echt! En wel twee keer in de week) boodschappen doen en de nodige aan ‘sociale dingen’ als verjaardagen, housewarmings en andere feestjes, blijft er niets meer over om lekker eens te releaxen en creatief te zijn. Zwaar balen, maar er komen vast andere tijden. De zomervakantie komt er al aan! (ja! nog maar 13 weken tot Mark en ik op vakantie gaan). We gaan dit jaar wéér naar de USA! Helemaal leuk!
Zal er binnenkort een blogje over schrijven!

Nou, ik ga even een blogrondje maken (en commentaar geven!) en voor de tv hangen!

Dááág!

4 reacties »

  1. Joh lijkt wel alsof je mijn leven op dit moment beschrijft, moet alleen nog 2 extra monden verzorgen, hahaha

    Film was leuk,
    maar de boeken véél leuker..

    Reactie door jackie — 12/03/2009 @ 10:00 | Beantwoorden

  2. Waw, naar the USA!! Ben benieuwd naar je blogpostje.

    Reactie door Isolde — 14/03/2009 @ 18:37 | Beantwoorden

  3. mmmm klinkt me bekend in de oren jouw leventje op dit moment…. balen hè als je wat minder tijd voor jezelf hebt.
    Leuk vooruitzicht heb je iig wel! Gaaf, naar de USA!

    Reactie door iris — 15/03/2009 @ 23:19 | Beantwoorden

  4. Volgens mij kom je alweer bijna thuis!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen! EN foto’s uiteraard 😀
    Ik hoop dat je een fijne tijd hebt gehad.
    Liefs, Mandy

    Reactie door Mandy — 19/06/2009 @ 21:28 | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

